MECLİS BAŞKANI :Deniz BENLİ
TARİH :02.05.2023
SAAT :14.00
GELEN ÜYELER Abdullah ZEREY Ahmet ŞAHİN Arif Safa SARI Arslan GÜDEK Deniz BENLİ Ercan YILDIRIM Kemal MARAL Murat ÇIRAKLI Mustafa ALTUN | Mustafa DARIOĞLU Mehmet ARSLAN Nevzat EGE Recep GÜDEK Orhan GÜREL Sema KURT Suna YERLİKAYA Şevki OCAK Yeliz ÜRER ARAZ Yılmaz GÜRKAN Yılmaz TURAN | GELMEYEN ÜYELER Hüseyin KEMALOĞLU (İ) Adem ATİK (İ) Ahmet DİKİCİ Bedri KESİMOĞLU Ethem Rasim UYSAL Hasan ÇARKACI Kadir GÜMÜŞ Kerim ATEŞ Mustafa FİDAN Rıfat KÖYLÜ Samet TECER |
Gündeme geçilmeden önce gündem dışı konuları görüşmek üzere Belediye Meclisi Çalışma Yönetmeliğinin 11.md. hükümleri dikkate alınarak;
Ünye Belediye Başkanı Hüseyin TAVLI Ordu İlinde yapılacak olan toplantıya katılacağından, Meclis Toplantısına Meclis I. Başkan Vekili Deniz BENLİ Başkanlık yapmıştır.
Meclis Üyelerinden; Hüseyin KEMALOĞLU, Adem ATİK’in mazeretleri kabul edilerek izinli sayıldı.
Meclis gündemine alınmak üzere başka talep olmadığından gündem konusunda ve usul hakkında leh ve aleyhte olmak üzere birer üyeye söz verileceği Meclis Başkanı tarafından bildirilmesine rağmen leh ve aleyhte söz almak isteyen olmaması üzerine, önceden oluşan gündem sırası ile okundu. Bundan sonra da gündemle ilgili bir talep olmaması halinde gündemin görüşülmesine geçildi.
56- Gündemin 1.maddesinde Divan Kâtibi asil üye olarak seçilen Zeynep YAZICI’nın istifa etmesi nedeniyle Divan Kâtibi asil üyesinin gizili oyla seçilmesi talebi Başkanın talimatı üzerine okundu. Yapılan müzakere sonucunda; Meclis Üyesi Arif Safa SARI söz alarak, Divan Katibi üyeliğine Sema KURT’u önerdi. Yapılan gizli oylama neticesinde; Sema KURT 16 oy alarak Divan Katibi Üyeliğine seçilmiştir.
57- Gündemin 2.maddesinde Belediyemiz 2022 Mali yılı Gelir ve Gider kesin hesabının görüşülmesi talebi Başkanın talimatı üzerine okundu. Yapılan müzakere sonucunda;
Belediyemiz 2022 Mali yılı Gelir ve Gider kesin hesabı; 5393 Sayılı Belediye Kanunun 34. ve 64. maddesi ile Mahalli İdareler Bütçe ve Muhasebe Yönetmeliğinin 40. maddesine istinaden Belediyemiz Mali Hizmetler Müdürlüğü tarafından hazırlanan 2022 Mali yılı Kesin Hesap ve Taşınır Hesap Cetvelleri incelenmek üzere aşağıda sunulmuştur.
2022 YILI GİDER BÜTÇESİ:
GİDERLERİNİN EKONOMİK SINIFLANDIRILMASINA GÖRE:
EKON. SINIF | AÇIKLAMA | NET BÜTÇE ÖDENEĞİ TOPLAMI | BÜTÇE GİDERİ TOPLAMI |
01 | Personel Giderleri | 25.559.926,47 | 23.297.186,57 |
02 | Sosyal Güvenlik Kurumlarına Devlet Primi Giderleri | 3.634.502,08 | 3.228.547,00 |
03 | Mal ve Hizmet Alım Giderleri | 180.953.233,97 | 170.862.664,73 |
04 | Faiz Giderleri | 4.987.500,00 | 4.633.748,96 |
05 | Cari Transferler | 3.662.487,45 | 3.434.490,08 |
06 | Sermaye Giderleri | 46.130.780,03 | 43.926.448,07 |
07 | Sermaye Transferleri | 12.185.000,00 | 8.851.642,70 |
09 | Yedek Ödenekler | 46.570,00 | 0,00 |
GENEL TOPLAM | 277.160.000,00 | 258.234.728,11 |
GİDERLERİN FONKSİYONEL SINIFLANDIRILMASINA GÖRE:
FONKSİYON | NET ÖDENEK TOPLAMI | GERÇEKLEŞEN BÜTÇE GİDER TOPLAMI | |
Kod. | AÇIKLAMA | ||
01 | GENEL KAMU HİZMETLERİ | 149.110.068,60 | 140.074.348,51 |
03 | KAMU DÜZENİ VE GÜVENLİK HİZMETLERİ | 4.873.375,02 | 4.471.063,51 |
04 | EKONOMİK İŞLER VE HİZMETLER | 43.054.450,00 | 40.400.689,94 |
05 | ÇEVRE KORUMA HİZMETLERİ | 5.131.388,92 | 5.013.113,33 |
06 | İSKAN VE TOPLUM REFAHI HİZMETLERİ | 68.135.668,78 | 62.039.970,63 |
08 | DİNLENME, KÜLTÜR VE DİN HİZMETLERİ | 6.555.048,68 | 6.235.542,19 |
10 | SOSYAL GÜVENLİK VE SOSYAL YARDIM HİZMETLERİ | 300.000,00 | 0,00 |
GENEL TOPLAM | 277.160.000,00 | 258.234.728,11 |
Olarak gider dağılımı yapılmıştır. 2022 yılı Gider Bütçesi ödenek hareketleri belirtildiği şekildedir.
2022 YILI GİDER BÜTÇESİNDE ÖDENEK HAREKETLERİ AŞAĞIDAKİ ŞEKİLDE GERÇEKLEŞMİŞTİR;
2021 Yılına Devreden Ödenek | 0,00 |
2022 Yılı Bütçe Ödeneği | 157.100.000,00 |
Aktarma Yoluyla İlave Edilen Ödenek | 64.966.130,00 |
Aktarma Yoluyla Düşülen Ödenek | 64.966.130,00 |
Ek Ödenek | 120.060.000,00 |
Olağan Üstü Ödenek | 0,00 |
Toplam Ödenek | 277.160.000,00 |
Toplam Harcama | 258.234.728,11 |
İptal Edilen Ödenek | 18.925.271,89 |
2022 MALİ YILI GELİR BÜTÇESİ
2022 yılı gelir bütçesi 277.160.000,00 TL öngörülmüş olup, 2022 yılı tahsilatı 213.455.798,05 TL’dır. Tahsilattan red ve iade olan 1.021.043,64 TL düşüldükten sonra 2022 yılı net tahsilatı 212.434.754,41 TL’dır. 2021 yılından 2022 yılına devreden tahakkuk toplamı 30.907.520,33 TL’dır. 2022 yılı içerisindeki tahakkuk toplamı 207.792.700,48 TL’dır. Buna göre toplam tahakkuk 238.700.220,81 TL olarak gerçekleşmiştir.
2022 yılı içerisinde toplam tahakkuktan tahsilat düşüldükten sonra kalan 25.244.422,76 TL tahakkuk 2023 yılına devretmiştir.
2022 yılı Gelir Bütçesi 277.160.000,00 TL’dır. 2022 yılı tahakkuk toplamı 238.700.220,81 TL olup, gerçekleşen net tahsilat 212.434.754,41 TL’dır. Gelir Bütçesinin tahakkuka göre gerçekleşme oranı ise % 89,00’dir.
GELİRLERİN EKONOMİK SINIFLANDIRILMASINA GÖRE:
AÇIKLAMA | BÜTÇE İLE TAHMİN EDİLEN | YILI TAHSİLATI | |
01 | VERGİ GELİRLERİ | 34.770.000,00 | 29.732.811,39 |
03 | TEŞEBBÜS VE MÜLKİYET GELİRLERİ | 45.585.000,00 | 49.024.979,10 |
04 | ALINAN BAĞIŞ VE YARDIMLAR İLE ÖZEL GELİRLER | 21.090.000,00 | 18.015.916,49 |
05 | DİĞER GELİRLER | 109.142.000,00 | 115.560.157,60 |
06 | SERMAYE GELİRLERİ | 44.588.000,00 | 100.889,83 |
GENEL TOPLAM | 255.175.000,00 | 212.434.754,41 |
2022 MALİ YILI FİNANSMAN BÜTÇESİ
2022 yılı finansman bütçesi 21.985.000,00 TL öngörülmüş olup, geçen yıldan 21.439.545,58 TL devreden, 2022 yılında kullanılan finansman 37.119.764,90 TL, yılı içinde ödenen finansman 9.759.186,79 TL düşüldükten sonra, 2023 yılına devreden finansman toplamı 48.800.123,69 TL’dır.
AÇIKLAMA | GEÇEN YILDAN DEVREDEN BORÇ | ÖDENEN | YIL İÇİNDE KULLANILAN TUTAR | GELECEK YILA DEVREDEN TUTAR |
İller Bankasından Alınan Krediler | 12.722.565,13 | 6.642.206,26 | 28.287.597,80 | 34.367.956,67 |
Diğer Bankalardan Alınan Krediler | 8.716.980,45 | 3.116.980,53 | 8.832.167,10 | 14.432.167,02 |
GENEL TOPLAM | 21.439.545,58 | 9.759.186,79 | 37.119.764,90 | 48.800.123,69 |
TAŞINIR KESİN HESABI
2022 Mali Yılı Taşınır Mallar Hesabı ile ilgili tutarlar ekli tabloda gösterildiği şekildedir.
Belediyemizin 2022 Mali yılına ait Bütçe Giderleri Kesin Hesap Cetveli (Örnek-29), Bütçe Gelirleri Kesin Hesap Cetveli (Örnek-30), Finansmanın Ekonomik Sınıflandırması Kesin Hesap Cetveli (Örnek-31), Genel Mizan (Örnek-76), Bilanço (Örnek-77) oluşan kesin hesabın iş bu cetvelleri ve Taşınır Hesap Cetvellerinin, gider ve gelirlere ait işlemlerin kanunlara uygun olarak yapıldığının, defter kayıtlarının mizan ve cetvellerine mutabık bulunup, bulunmadığının Mahalli İdareler Bütçe ve Muhasebe Yönetmeliğinin 40. maddesi gereğince incelenerek karara bağlanması ve 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununun 44. maddesi gereğince Belediye Encümeninin 17/04/2023 tarih ve 224 Sayılı kararı ile Meclise sevk edilen 2022 yılı kesin hesabının 5393 sayılı Belediye Kanunun 64. maddesi gereğince onaylanması teklifi meclis üyelerinin oylarına sunuldu. İşaretle yapılan oylama neticesinde teklif aynen oy birliğiyle kabul edildi.
58- Gündemin 3.maddesinde İlçemiz muhtelif mahallelerinde ATM yeri belirlenmesi ve 1 m²’sinin değerinin tespit edilerek gelir tarifesine konulması talebi Başkanın talimatı üzerine okundu. Yapılan müzakere sonucunda; İlçemiz muhtelif mahallelerinde ATM yeri tespit edilmesi talebinin İmar Komisyonuna, 1 m²’sinin değerinin tespit edilerek gelir tarifesine konulması talebinin Tarife Komisyonuna havale edilmesi teklifi meclis üyelerinin oylarına sunuldu. İşaretle yapılan oylama neticesinde teklif aynen oy birliğiyle kabul edildi.
59- Gündemin 4.maddesindeSaraçlı Mahallesi 2994 ada 89 nolu parsel (200,20 m²), 2952 ada 7 nolu parsel (102,35m²) ve 2955 ada 6 (274,88m²) nolu parsellerin satışının yapılabilmesi için Belediye Encümenine yetki verilmesi talebi Başkanın talimatı üzerine okundu. Yapılan müzakere sonucunda; 5393 sayılı Belediye Kanununun Belediye Meclisinin Görev ve yetkilerine ilişkin 18.maddenin (e) bendinde; “Taşınmaz mal alımına, satımına, takasına, tahsisine, tahsis şeklinin değiştirilmesine veya tahsisli bir taşınmazın kamu hizmetinde ihtiyaç duyulmaması halinde tahsisin kaldırılmasına; üç yıldan fazla kiralanmasına ve süresi otuz yılı geçmemek kaydıyla bunlar üzerinde sınırlı ayni hak tesisine karar vermek.” Belediye Meclisinin yetkili olduğu belirtilmektedir. 5393 Sayılı Kanunun 18.maddesinin (e) bendi uyarınca; İlçemiz Saraçlı Mahallesi 2994 ada 89 nolu parsel (200,20 m²), Saraçlı Mahallesi 2952 ada 7 nolu parsel (102,35m²) ve Saraçlı Mahallesi 2955 ada 6 ( 274,88m²) nolu parsellerin satışının yapılabilmesi için Belediye Encümenine yetki verilmesi teklifi meclis üyelerinin oylarına sunuldu. İşaretle yapılan oylama neticesinde teklif aynen oy birliğiyle kabul edildi.
60- Gündemin 5.maddesinde Mülkiyeti Ünye Belediyesine Sofutepesi Mahallesi 119 ada 3 nolu (19.451,95m²) parseli ayni sermaye artırımı olarak ÜNBEL Danışmanlık Taahhüt İnşaat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketine devri talebi Başkanın talimatı üzerine okundu. Yapılan müzakere sonucunda; ÜNBEL Danışmanlık Taahhüt İnşaat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi 14.03.2023 tarih ve 301 sayılı dilekçe ile Mülkiyeti Ünye Belediyesine ait İlçemiz Sofutepesi Mahallesi 119 ada 3 nolu (19.451,95m²) parseli ayni sermaye artırımı olarak ÜNBEL Danışmanlık Taahhüt İnşaat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketine devrini talep etmektedir. İlgili taşınmaz ile alakalı olarak Ünye 3.Asliye Hukuk Mahkemesinin ( Asliye Ticaret Mahkemesi Sıfatlıya ) 12.04.2023 tarih ve 2023/59 Esas Nolu dosyasında bedeli 4.376.688,75 ₺ ( Dört milyon üç yüz yetmiş altı bin altı yüz seksen sekiz lira yetmiş beş Kuruş) olarak tespit edilmiştir. Söz konusu taşınmazı mahkemece tespit edilen 4.376.688,75 ₺ (Dört milyon üç yüz yetmiş altı bin altı yüz seksen sekiz lira yetmiş beş Kuruş) bedel üzerinden ayni sermaye Artırımı olarak ÜNBEL Danışmanlık Taahhüt İnşaat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi adına devrinin yapılması teklifi meclis üyelerinin oylarına sunuldu. İşaretle yapılan oylama neticesinde teklif aynen oy birliğiyle kabul edildi.
61- Gündemin 6.maddesinde Mülkiyeti Ünye Belediyesine ait Liseler Mahallesi 91 ada 3 nolu (900,00m²) parseli ayni sermaye artırımı olarak ÜNBEL Danışmanlık Taahhüt İnşaat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketine devri talebi Başkanın talimatı üzerine okundu. Yapılan müzakere sonucunda; ÜNBEL Danışmanlık Taahhüt İnşaat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi 14.03.2023 tarih ve 301 sayılı dilekçe ile Mülkiyeti Ünye Belediyesine ait İlçemiz Liseler Mahallesi 91 ada 3 nolu (900,00m²) parseli ayni sermaye artırımı olarak ÜNBEL Danışmanlık Taahhüt İnşaat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketine devrini talep etmektedir. İlgili taşınmaz ile alakalı olarak Ünye 3.Asliye Hukuk Mahkemesinin (Asliye Ticaret Mahkemesi Sıfatlıya) 12.04.2023 tarih ve 2023/60 Esas Nolu dosyasında bedeli 24.000.000,00 ₺ (Yirmi dört milyon lira) olarak tespit edilmiştir. Söz konusu taşınmazı mahkemece tespit edilen 24.000.000,00 ₺ (Yirmi dört milyon lira) bedel üzerinden ayni sermaye Artırımı olarak ÜNBEL Danışmanlık Taahhüt İnşaat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi adına devrinin yapılması teklifi meclis üyelerinin oylarına sunuldu. İşaretle yapılan oylama neticesinde teklif aynen oy birliğiyle kabul edildi.
62- Gündemin 7.maddesinde Mülkiyeti Belediyemize ait Kaledere Mahallesinde KÜLTÜREL TESİS ALANI olarak tahsisli 447 ada 11 nolu parselde Ünye Belediyesine ait 3486,27m² hisse ile Mülkiyeti Maliye Hazinesine ait Liseler Mahallesi 120 ada 76 nolu parsel (216,35m²), Çamurlu Mahallesinde bulunan üzerinde tescilli tarihi eser olan 219 ada 29 nolu parsel (535,45m²), Denizbükü Mahallesi 5623 ada 1 nolu parsel (4459,61m²), Killik Mahallesi 101 ada 2 nolu parsel (7254,07m²) ve 101 ada 3 nolu parsel (9783,68m²) ve Çamurlu Mahallesi 5428 ada 4 nolu parselde bulunan 15565/369699 hisse ile (155,69m²); her bir taşınmazın ayrı ayrı bedel tespitinin yapılarak Ünye Belediyesine ait taşınmazdan Maliye Hazinesine ait taşınmazların toplam bedeli kadarlık kısmı ile takasının yapılması talebi Başkanın talimatı üzerine okundu. Yapılan müzakere sonucunda; 5393 sayılı Belediye Kanununun Belediye Meclisinin Görev ve yetkilerine ilişkin 18.maddenin (e) bendinde; “Taşınmaz mal alımına, satımına, takasına, tahsisine, tahsis şeklinin değiştirilmesine veya tahsisli bir taşınmazın kamu hizmetinde ihtiyaç duyulmaması halinde tahsisin kaldırılmasına; üç yıldan fazla kiralanmasına ve süresi otuz yılı geçmemek kaydıyla bunlar üzerinde sınırlı ayni hak tesisine karar vermek.” ve 75. maddenin (d) bendinde “Kendilerine ait taşınmazları, aslî görev ve hizmetlerinde kullanılmak üzere bedelli veya bedelsiz olarak mahallî idareler ile diğer kamu kurum ve kuruluşlarına devredebilir veya süresi yirmi beş yılı geçmemek üzere tahsis edebilir. Bu taşınmazlar aynı kuruluşlara kiraya da verilebilir. Bu taşınmazların, tahsis amacı dışında kullanılması hâlinde, tahsis işlemi iptal edilir. Tahsis süresi sonunda, aynı esaslara göre yeniden tahsis mümkündür. Kamu kurum ve kuruluşlarına belediyeler, bağlı kuruluşları ve belediye şirketlerince devir veya tahsis edilen taşınmazlar, kamu konutu ve sosyal tesis olarak kullanılamaz” denilmektedir.
Yukarıda belirtilen mevzuat gereğince İlçemiz Kaledere Mahallesinde bulunan mülkiyeti Ünye Belediyesi Tüzel kişiliğine ait imar planında KÜLTÜREL TESİS ALANI olarak tahsisli olan 447 ada 11 nolu parselde Ünye Belediyesine ait 348553/624753 hisse (3486,27m²) ile Mülkiyeti Maliye Hazinesine ait Liseler Mahallesi 120 ada 76 nolu parsel (216,35m²), Çamurlu Mahallesinde bulunan üzerinde tescilli tarihi eser olan 219 ada 29 nolu parsel (535,45m²), Denizbükü Mahallesi 5623 ada 1 nolu parsel (4459,61m²), Killik Mahallesi 101 ada 2 nolu parsel (7254,07m²) ve 101 ada 3 nolu parsel (9783,68m²) ve Çamurlu Mahallesi 5428 ada 4 nolu parselde bulunan 15565/369699 hisse ile (155,69m²); her bir taşınmazın ayrı ayrı bedel tespitinin yapılarak; 5393 sayılı kanunun 18.maddesinin (e) bendi, 75.maddenin (d) bendi uyarınca Ünye Belediyesine ait taşınmazdan Maliye Hazinesine ait taşınmazların toplam bedeli kadarlık kısmı ile takasının yapılması hususunda Belediye Başkanına yetki verilmesi teklifi meclis üyelerinin oylarına sunuldu. İşaretle yapılan oylama neticesinde Murat ÇIRAKLI’nın red oyuna karşılık teklif oy çokluğu ile kabul edildi.
63- Gündemin 8.maddesinde Norm Kadro Yönetmeliğinde yapılan değişiklik ile İhdası zorunlu Müdürlükler arasına giren Afet İşleri Müdürlüğünün ihdas edilmesi talebi Başkanın talimatı üzerine okundu. Yapılan müzakere sonucunda;
09.04.2023 tarih ve 32158 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “Belediye ve Bağlı Kuruluşlar ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik” hükümleri gereği 10573 kod numaralı AFET İŞLERİ MÜDÜRÜ kadrosu ihdası zorunlu müdürlükler arasına girmiştir. Buna göre boş kadro değişikliği yapmak suretiyle ihdas edilmek istenen kadronun aşağıdaki talep tablosunda belirtildiği üzere; 5393 Sayılı Belediye Kanunun 18/l maddesi gereği ihdas edilmesi hususlarını Belediye Meclisince onaylanması teklifi meclis üyelerinin oylarına sunuldu. İşaret ile yapılan oylama neticesinde teklif aynen oy birliğiyle kabul edildi.
BOŞ KADRO DEĞİŞİKLİĞİ VE İHDAS TALEP CETVELİ (MEMUR) | ||||||||||
KALDIRILMAK İSTENEN KADRONUN | ALINMAK İSTENEN KADRONUN | |||||||||
UNVAN KODU* | SINIFI | UNVANI | DERECESİ | ADEDİ | UNVAN KODU* | SINIFI | UNVANI | DERECESİ | ADEDİ | GEREKÇESİ |
10610 | G.İ.H | Gençlik Ve Spor Hizmetleri Müdürü | 1 | 1 | 10573 | G.İ.H | Afet İşleri Müdürü | 1 | 1 | 32518 Sayılı R.G. C-10 |
64- Gündemin 9.maddesinde Kurumumuzdaki bazı dolu memur kadrolarının derecelerinin güncellenmesi talebi Başkanın talimatı üzerine okundu. Yapılan müzakere sonucunda;
09.04.2023 tarih ve 32158 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “Belediye ve Bağlı Kuruluşlar ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik” hükümleri gereği derecelerinde değişiklik yapılması istenen kadroların 5393 Sayılı Belediye Kanunun 18/l maddesi gereği değiştirilerek ihdas edilmesi hususlarını Belediye Meclisince onaylanması teklifi Meclis Üyelerinin oylarına sunuldu. İşaret ile yapılan oylama neticesinde teklif aynen oy birliğiyle kabul edildi.
65- Gündemin 10.maddesinde İmar komisyonuna havale olunan, İlçemiz tescilli yapıların koruma alanları içinde yeni yapılaşmaya ilişkin plan notlarının 17. Maddesinde değişiklik yapılmasına ilişkin plan notu değişikliği talebi Başkanın talimatı üzerine okundu. Yapılan müzakere sonucunda; Belediye Meclisinin 04.04.2023 tarih ve 49 sayılı kararı ile imar komisyonuna havale olunan, İlçemiz Tescilli yapıların koruma alanları içinde yeni yapılaşmaya ilişkin plan notlarının “Ünye kent merkezi, Koruma Alanları içinde yer alan ve ayrık nizam verilen yeni yapılaşma alanlarında TAKS:0,40’dır.” şeklindeki 17. maddesine “Resmi Kurum Alanlarında TAKS:0,60, E:2.00 olarak uygulanacaktır.” ibaresi eklenmesi şeklinde plan notu değişikliği talebinin imar komisyonu raporu da dikkate alınarak Samsun Kültür Varlıkları Koruma Bölge Kurulunun uygun görüşü alındıktan sonra onaylanması teklifi meclis üyelerinin oylarına sunuldu. İşaretle yapılan oylama neticesinde teklif aynen oy birliğiyle kabul edildi.
Deniz BENLİ Arif Safa SARI Suna YERLİKAYA
Meclis I. Başkan V. Meclis Divan Kâtibi Meclis Divan Kâtibi
Karar tarihi :02/05/2023
Karar Numaraları :56,57,58,59,60,61,62,63,64,65